قیمت Fetch.ai از اواخر مارس با نزول بازارهای گسترده، تقریبا ۴۵ درصد کاهش یافته است. برای حفظ روند صعودی و نشان دادن قدرت، خریداران FET باید از سطح حمایتی ۱.۷۰ دلار دفاع کنند. شکستن و بسته شدن قیمت زیر ۱.۵۹ دلار به معنای پایین آمدن بیشتر قیمت (Lower Low) و باطل شدن فرضیه برگشت صعودی است.

نگرانی نزولی بر قیمت Fetch.ai (FET) حاکم است. این در حالی است که زمزمه‌های ادغام احتمالی با اکوسیستم Ocean Protocol (OCEAN) و SingularityNET (AGIX) همچنان به گوش می‌رسد.

قیمت Fetch.ai ممکن است روند صعودی داشته باشد، اما نکاتی وجود دارد

با توجه به عملکرد خریداران، روند نزولی قیمت Fetch.ai می‌تواند زمینه‌ساز یک جهش قیمتی شود. برای یک جهش به سمت بالا، خریداران باید از سطح حمایتی ۱.۷۰ دلار دفاع کنند تا امکان حرکت صعودی فراهم شود.

بالا رفتن قیمت از ۱.۷۰ دلار می‌تواند زمینه‌ساز شکستن قیمت Fetch.ai از خط روند نزولی شود و سطح ۵۰ درصد اصلاحی را به طور مؤثر به حمایتی بالای ۱.۹۸ دلار تبدیل کند. در یک سناریوی بسیار صعودی، قیمت FET می‌تواند روند صعودی خود را تا سطح ۲.۸۷ دلار ادامه دهد که رشدی بیش از ۴۰ درصد نسبت به سطوح فعلی خواهد بود.

در سناریوی بسیار صعودی، قیمت Fetch.ai می‌تواند به بالاترین سطح خود در ۲۸ مارس، یعنی محدوده قیمتی ۳.۴۸ دلار برسد.

معیارهای درون-زنجیره‌ای برای حمایت از چشم‌انداز صعودی قیمت Fetch.ai

برای حمایت از فرضیه برگشت صعودی، داده‌های Santiment نشان‌دهنده افزایش حجم گفتگو در شبکه‌های اجتماعی و تسلط اجتماعی است. حجم گفتگو در شبکه‌های اجتماعی به سطح بحث‌های آنلاین پیرامون یک کوین یا توکن خاص در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و خروجی‌های خبری اشاره دارد. افزایش حجم گفتگو نشان‌دهنده سطح بالاتری از علاقه، بحث و توجه به آن دارایی است.

از طرف دیگر، تسلط اجتماعی معیاری از میزان توجه یا بحثی است که یک رمزارز خاص در مقایسه با سایر رمزارزهای بازار دریافت می‌کند. افزایش تسلط اجتماعی نشان می‌دهد که یک رمزارز در حال محبوب شدن و جلب توجه بیشتری نسبت به رقبای خود است.

پیش بینی قیمت Fetch.ai: نگه داشتن FET بالای ۱.۷۰ دلار برای قدرت

علاوه بر معیارهای اجتماعی، تعداد کل دارندگان FET نیز از ۱۳ آوریل به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. این امر نشان‌دهنده افزایش علاقه و پذیرش است که احتمالا ناشی از عواملی مانند تحولات مثبت، افزایش دید، مشارکت‌ها یا شرایط بازار است.

چشم‌انداز نزولی

اگر سطح حمایتی ۱.۷۰ دلار شکسته شود، قیمت Fetch.ai می‌تواند تا ۱.۵۰ دلار یا پایین‌تر سقوط کند تا قبل از بهبود احتمالی، سطح روانی ۱.۰۰ دلار را دوباره آزمایش کند. در سناریوی بد، قیمت این ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند تا پایین‌ترین سطح محدوده قیمتی در ۰.۴۹ دلار سقوط کند که نشان‌دهنده کاهش تقریبی ۷۵ درصدی نسبت به سطوح فعلی است.

پرسش‌های متداول

آیا قیمت Fetch.ai افزایش خواهد یافت؟

ممکن است قیمت Fetch.ai در آینده افزایش یابد، اما این امر به عوامل مختلفی از جمله شرایط کلی بازار، احساسات سرمایه‌گذاران و عملکرد پروژه بستگی دارد.

چه عواملی بر قیمت Fetch.ai تأثیر می‌گذارد؟

قیمت Fetch.ai تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله شرایط کلی بازار، احساسات سرمایه‌گذاران، عملکرد پروژه و اخبار و رویدادهای مربوط به پروژه قرار می‌گیرد.

سطح حمایتی کلیدی برای Fetch.ai چیست؟

سطح حمایتی کلیدی برای Fetch.ai در ۱.۷۰ دلار است. اگر قیمت از این سطح پایین‌تر بیاید، می‌تواند به سقوط بیشتر قیمت منجر شود.